اجازه هست؟

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | پنج شنبه 2 شهريور 1391 |

سلام عزیز مهربون، اجازه هست بشم فدات؟
 
 
اجازه هست تو شعر من، اثر بذاره خنده هات؟
 

شب که می شه یواش یواش، با چشمک ستاره هاش
 

اجازه هست از آسمون، ستاره کش برم برات؟
 
 
اجازه هست بیای پیشم یه كم بگم دوست دارم؟
 

تو هم بگی دوسم داری بارون بشم دل ببارم
 

بریم تو باغ اطلسی بی رنج و درد بی كسی
 

بهت بگم اجازه هست گل روی موهات بذارم
 
 
اجازه هست خیال کنم، تا آخرش مال منی؟
 

خیال کنم دل منو، با رفتنت نمی شکنی؟
 

اجازه هست خیال کنم، بازم میای می بینمت؟
 

با اون چشای مهربون، دوباره چشمک می زنی؟
 
 
طپش طپش با چشمكت، غزل بگم برای تو
 

با اتكا به عشق تو، تو زندگی برم جلو؟
 

هر چی می خوای بهم بگو، فقط بهم نگو برو
 

ورق ورق نامه بدم بازم برات
 

فقط یه چیز یادت باشه: بازم به خواب من بیا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن